Followers

1 Jan 2012

Join now!!! The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay

Nisa Kay : Saya Suka Menaip: Join now!!! The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay


Wahhh tak sabar nye nak launch! Dan aku tahu ramai di luar sana tak senang duduk bila aku publish SENARAI HADIAH dua tiga hari lepas kan??? Hooo dengan hadiah yang mengancam, aku seru korang join giveaway ni!!!














SYARAT / PEMBERITAHUAN UMUM :
  1. Terbuka kepada followers blog Saya Suka Menaip ini. Tidak kira lelaki atau perempuan.
  2. Wajib mempunyai blog, bergelar blogger.
  3. Tak perlu tag kawan-kawan untuk join, cukup sekadar promote aje.
  4. Pemenang akan dipilih secara random.
    WAJIB patuhi semua syarat.

    BAGAIMANA MENYERTAI ??


    1. Buat entry bertajuk “The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”

    2. Letak banner giveaway dalam entry korang. Memandangkan blog aku ni disable right-click, korang pergi   COPY BANNER TU KAT SINI.
    3. Letak link sponsors dalam entry korang. 

6 comments:

  1. hi...follow awk=)..

    good luck=)..sy join ga nih gak=)

    ReplyDelete
  2. eh kamu menang la..tahniah ea..
    follow me back kay..
    komen my entry first..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum !! Tahniah sebab menang!!

    Ajeyy Rawk

    ReplyDelete
  4. Wassalam, terima kasih. saya dah hit korang dah*.. n thx sbb ziarah blog saya n follow sekali*....
    Ajeyy Rawk and zielah's blog here..!! tahniah jugak*

    ReplyDelete

Assalamualaikum! No harsh word please ^-^